Partiforeningens aktiviteter i Svinninge
Svinninge Partiforening afholdte årets sidste bestyrelsesmøde ( Æbleskivemøde ) Tirsdag den 5 December Svinninge Partiforening ønsker alle en glædelig jul og et lykkebringende nytår med tak for det gamle år.

Kandidaterne ved gade arrangementet den 11 November der er nu 10 dage tilbage til valget. Her er de 2 Kandidater fra Svinninge Svinninge Partiforening er i fuldgang med at fodre Postkasser. materialet bliver husstands omdelt i dag den 5 november
Lørdag den 28 Oktober den store Plakat dag startede hos Jørgen Jensen med pakning af trailer og stige kl.12.04 var de første plakater oppe et velforberet team er i gang  Lørdag den 21 Oktober fra Svinninge Partiforening på gaden, ved Rema 1000 i Svinninge. Mange kiggede forbi og fik en snak med Kandidaterne Jørgen Jensen Kandidat for Byrådet i Holbæk. Og Nicolai Nicolaisen der er opstillet til Regions valget
For Socialdemokraterne.
klik på billederne i galleriet hvis du vil se dem i stort format.